Patronat Honorowy

Szósta edycja: 8 -11 kwietnia 2014

Grzegorz Napieralski, Wiceprzewodniczący Komisji Innowacyjności i Nowoczesnych Technologii: "Tu spotyka się biznes i Ci co kreują nasze życie medialne".

Jan Dworak, Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, o zasadności i potrzebie kontynuacji Poznań Media Expo: 

   

Juliusz Braun, Prezes Telewizji Polskiej S.A. o przyszłości rynku medialnego w Polsce:  

Wspólnie dla cyfryzacji

Poznań Media Expo na stałe wpisało się do kalendarza najważniejszych spotkań sektora mediów elektronicznych w Polsce.  Serdecznie zapraszamy do udziału  w szóstej edycji, która odbędzie się w dniach od 8 -11 kwietnia. Targi Poznan Media Expo będą w tym roku połączone z Międzynarodowymi Targami Zabezpieczeń Securex, obejmujące swym zakresem m.in.: zagadnienia związane z monitoringiem wizyjnym, telewizją przemysłową oraz instalacja  w budynkach systemów telewizyjnych. Po raz czwarty Międzynarodowe Targi Poznańskie wspólnie z Krajową Radą Radiofonii i Telewizji zorganizują konferencję, która w tym roku odbędzie się pod hasłem „Przyszłość rynku medialnego w Polsce”. List intencyjny w tej sprawie podpisali 13 stycznia 2014 r. Jan Dworak, Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji oraz Andrzej Byrt, Prezes Zarządu Międzynarodowych Targów Poznańskich.

Pierwszy dzień konferencji: 09 kwietnia 2014 r.
Pierwszy dzień poznańskiej konferencji przebiegać będzie pod hasłem przyszłości polskiego rynku telewizyjnego wobec międzynarodowych planów ograniczenia miejsca dla telewizji naziemnej w planach zagospodarowania częstotliwości i przeznaczenia tzw. dywidendy cyfrowej 2 na szerokopasmowe usługi mobilne.

Drugi dzień konferencji: 10 kwietnia 2014 r.
Hasło drugiego dnia to: Radio cyfrowe – więcej niż radio. Poznań Media Expo 2014 stanowią okazję do popularyzacji zalet i nowych możliwości radiofonii cyfrowej, planów jej rozwoju, a także do dyskusji o ryzykach towarzyszących przedsięwzięciu.

W Europie kolejne kraje podejmują decyzje o rozpoczęciu konwersji analogowo-cyfrowej radiofonii naziemnej, wykorzystując doświadczenia z zakończonego niedawno procesu konwersji telewizji, uznając za leżące w interesie publicznym dokończenie procesu budowy społeczeństwa informacyjnego w mediach elektronicznych. W październiku ub. roku radiofonia publiczna w Polsce rozpoczęła stałą emisję cyfrową w standardzie DAB+ w dwóch największych aglomeracjach, w Warszawie i na Śląsku, co umożliwia dostęp do nowej technologii przekazu prawie 20% słuchaczy w kraju.

Przeczytaj list intencyjny w sprawie organizacji konferencji "Przyszłość rynku medialnego w Polsce".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 






    
 Aktualności
15.04.2014
11.04.2014
Archiwum
 
 
 


W tym samym czasie
 
 
 
alternative baner 1
alternative baner 2
alternative baner 3
alternative baner 4